FANDOM

Jak Swoje Dziecko
Poradnik6
Informacje
Data emisji 1 kwietnia 2017

(sobota)

Długość 6:44
Ramka żółta
Odcinki
Poprzedni Następny
Jak poprawnie telefon koniec serii

Jak Swoje Dziecko to szósty[1] i zapewne ostatni odcinek Poradnika Uśmiechu. Został opublikowany przez KrainęGrzybówTV 1 kwietnia 2017 roku o godzinie 19:00.

OpisEdytuj

Tym razem Agatka przed nami dziecka. Okazuje się jednak, że cały czas. Grzybowe światło zostaje oczy.

BohaterowieEdytuj

O odcinkuEdytuj

  • Odcinek zawiera aluzje do pierwszego epizodu Poradnika Jak skutecznie jabłko. Na początku Agatka krzyczy na swoją płaczącą lalkę: „Cicho! Bo nie mogę się skupić”, co jest odwołaniem do tekstu oryginalnie wygłoszonego przez bohaterkę podczas drylowania jabłka. Pod koniec, w scenie na łące, Małgosia pyta dziewczynkę: „A co z jabłkami?”, na co ta natychmiast przypomina jej, że pierwotnie kwestia ta należała do niej. Rzeczywiście, w pierwszym odcinku wspomniane pytanie było reakcją na stwierdzenie wiewiórki, że Agatka jest pełna grzybów.
  • Pod koniec poradnika Agatka po raz pierwszy w całej historii serii zdejmuje papierowe nalepki z oczu.
  • W odcinku pojawiają się niemal wszystkie postacie, które kiedykolwiek zagościły na antenie KrainyGrzybówTV - wyjątkami są Hatszepsut z Bytomia i marionetka CONELRAD-u. Co więcej, część z nich pojawia się jedynie w scenie, podczas której motywują Agatkę do odnalezienia grzybowego światła.
  • Gdy Agatka przedstawia temat nowego poradnika, na ekranie pojawia się japońska fraza これで終わりだ (to jest koniec).
  • Jak Swoje Dziecko nie zawiera elementów dotychczas uznawanych za charakterystyczne dla serii: wywiadu z Mamą Agatki, urywków filmów dokumentalnych, słów w języku niemieckim oraz Małgosi w jej oryginalnej formie (wiewiórka pojawia się w tej postaci jedynie w zajawce prezentowanej w dziale „Świat&Dzieci”).
  • Na jednym z urywków ze „Świata&Dzieci” Agatka zdaje się demonstrować widzom, jak należy kroić dziecko-lalkę przy pomocy noża.
  • Wszystkie człony tytułu odcinka zapisane są wielką literą, inaczej niż w przypadku wcześniejszych poradników.
  • To jedyny odcinek, do którego twórcy dodali polskie napisy.
Zapowiedz6

Zapowiedź szóstego odcinka Poradnika Uśmiechu

Zapowiedź Edytuj

Fragment artykułu pod tytułem „Pożegnanie z Poradnikiem”, w którym poinformowano o zbliżającej się premierze szóstego odcinka, został opublikowany przez KrainęGrzybówTV 23 marca 2017 roku.

PrzypisyEdytuj

  1. Wyemitowany jako piąty.