FANDOM

Odcinek 3
PU3
Informacje
Data emisji N/D
Długość N/D
Ramka czarna
Odcinki
Poprzedni Następny
Jak zrobić z papieru Jak swoje włosy
Odcinek 3 to jak dotąd nie opublikowany epizod serii Poradnik Uśmiechu. Zapowiedziany został przez KrainęGrzybówTV 31 sierpnia 2014 roku. Jako jedyny ma swój zwiastun.

ZwiastunEdytuj

Zwiastun trzeciego odcinka zatytułowany W Krainie Grzybów[1] został opublikowany na YouTube 15 kwietnia 2014 roku. Przedstawia on krótką scenkę z Agatką idącą w stronę polany i wykonującą zapraszający gest ręką w stronę widza. Data publikacji mogła sugerować, że nowy epizod ukaże się dwa miesiące po poprzednim, jak początkowo podejrzewali fani (dwumiesięczny okres oczekiwania odpowiadałby długości przerwy między pierwszym a drugim odcinkiem). Wycinek z gazety z zapowiedzią odcinka pojawił się na oficjalnym fanpage'u KrainyGrzybówTV 31 sierpnia 2014 roku - według niego nowy epizod miał zostać opublikowany o godzinie 20:15 w czwartek przypadający na drugą dekadę września. Mniej więcej w tym samym czasie, gdy ukazała się informacja o zbliżającej się premierze odcinka, filmik ze zwiastunem został przestawiony na tryb prywatny i zniknął z YouTube. Ku zaskoczeniu widzów, 18 września ukazał się nie trzeci, lecz czwarty Poradnik Uśmiechu. Zwiastun został ponownie upubliczniony w listopadzie 2015 roku. Warto zwrócić uwagę, że nosi on ten sam tytuł, co domniemana książka Zofii Kopytlanki. Jedyną niesprecyzowaną informacją z gazetowej zapowiedzi odcinka był rok emisji, co może oznaczać że była ona planowana z dużym wyprzedzeniem i odbędzie się w przyszłości.

Zapowiedz

Zapowiedź nigdy nie wyemitowanego Odcinka 3

Klatka z poradnikaEdytuj

Dnia 12 czerwca 2014 roku została opublikowana prawdopodobnie jedyna klatka z trzeciego odcinka.[2]

Ciekawostki Edytuj

  1. 3 odcinek Poradnika Uśmiechu nie pojawił się z powodu awarii dysku Wiktora.

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=A7EGagFfI9M
  2. Link do zdjęcia na stronie KrainaGrzybówTV