FANDOM

Appleescape

Okładka gry

The Apple Escape to gra komputerowa udostępniona do pobrania[1] przez KrainęGrzybówTV 24 sierpnia 2016 roku. Zadaniem gracza sterującego Agatką jest odnalezienie w wirtualnej Krainie Grzybów dwudziestu pięciu jabłek, które umożliwić mają dziewczynce powrót do domu. Zadanie to utrudnić może wypadnięcie z planszy, które cofa postać do miejsca początku rozgrywki, lub zetknięcie z Małgorzatą 3000, które skutkuje pojawieniem się błękitnego ekranu z komunikatem o błędzie i zamknięciem gry.

Zapowiedź Edytuj

10 sierpnia 2016 roku na oficjalnym fanpage'u KrainyGrzybówTV ukazała się okładka „pierwszej polskiej gry na VHS” - Smile Guide: The Apple Escape, wydanej przez Teufland Computer Entertainment System. Grafika przedstawiała Agatkę biegnącą z jabłkiem po błękitnej siatce, na czerwonym tle widniały także wielkie grzyby i sylwetka Małgorzaty 3000. Sceneria ta odwoływała się do tej, w której dziewczynka znalazła się w końcowej scenie piątego odcinka Poradnika Uśmiechu - Jak poprawnie telefon.

Oficjalny opis Edytuj

New adventure awaits Agatha when it turns out the last episode is (blank). (Blank) find her own way through the mushroomland gathering APFEL®. Can you help her (blank)? Oh god, can somebody please help her (blank)! Breathe, breathe, breathe. You can't do anything, you're worthless. But hush - the secret is (blank).

Przypisy Edytuj

  1. na stronie https://krainagrzybowtv.itch.io/smileguide