FANDOM

Zofia Kopytlanka - pisarka kilkakrotnie cytowana w odcinkach Poradnika Uśmiechu. Autorka książki W Krainie Grzybów i prawdopodobnie założycielka jednego z blogów[1] związanych z KrainąGrzybówTV.

W Krainie Grzybów Edytuj

„W Krainie Grzybów” to ilustrowana książka Zofii Kopytlanki wydana, według materiałów zamieszczonych na fanpage'u KrainaGrzybówTV, przez Wydawnictwo „Nasza Księgarnia”. Do tej pory upubliczniono łącznie sześć stron tekstu (numery stron: 28-29, 66-67, 186-187). Na podstawie znanych fragmentów utworu wnioskować można, że jego główną bohaterką jest Karolina.

Na grafice zdobiącej urywek udostępniony jako pierwszy, widać prawdopodobnie Małgosię siedzącą w szafie obok pudełka z napisem „Paris” na pokrywce. Zapewne to samo pudełko zostało zakopane przez wiewiórkę w scenie otwierającej czwarty odcinek Poradnika Uśmiechu. Co więcej, nabywcy produktów z oficjalnego sklepu KrainyGrzybówTV, otrzymują zakupy właśnie w białych kartonach z napisem „Paris - Teufland Fashion Limited”.

Drugi fragment z książki zawiera końcówkę rozdziału drugiego i początek trzeciego. Wielu fanów wierzy, że opis zawarty pod jego nagłówkiem „[Rozdział 3] W którym nic się nie dzieje i Karolina marzy już o tym, co się będzie działo w następnym” stanowi aluzję do faktu niewyemitowania trzeciego odcinka Poradnika Uśmiechu i wyjaśnienie decyzji twórców o zaniechaniu jego publikacji.

Cytaty Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://anatompuk.blogspot.com/